Pokud jste drobný podnikatel, určitě víte, že v dnešním světě silné konkurence snad ve všech oblastech je boj o zákazníka celkem těžký a posléze je třeba ještě zákazníka udržet, aby nám nepřešel ke konkurenci.
Představte si, že máte třeba malou samoobsluhu na sídlišti. I tady panuje samozřejmě konkurenční boj. Z blízka na vás útočí z několika stran večerky a zdálky jste pod hustou palbou supermarketů.
Snažíte se, abyste obstáli, ale je to rok od roku těžší a těžší. Navíc vám majitel obchodu zvýšil nájem a vaše movitější klientela, která u vás s oblibou dělávala obstojné útraty, se vytratila ze sídliště do svých nových domů na okraji města. Zůstávají vám důchodci, děti a studenti, kteří si před výukou dojdou koupit svačinku, maminky s kočárky u vás dělají drobné nákupy, ale berou hlavně pár kousků pečiva a nějaký sýr. A potom k vám zaskočí několik stálých zákaznic, které při návratu do svých domovů ze zaměstnání u vás nakoupí suroviny na rychlou večeři.
Je třeba těmto svým drobným zákazníkům ale ukázat, že si jich vážíme a stojíme o ně a úplně nejlepší je zároveň stimulovat k větším nákupům. Prostě zavést třeba akci: Za nákup nad 500 Kč obdržíte od nás dáreček. Takové akce opravdu fungují a uvidíte, jak se budou zákazníci snažit.
Než samotnou akci nastartujete, musíte být dobře připraveni, takže je na čase objednat ty správné promo dárky. Stačí otevřít internetové stránky obchodu promodarky. cz, který se přímo na tyto předměty zaměřuje a vybrat z jejich obsáhlé nabídky. Rovnou si můžete vaše vybrané zboží nechat potisknout logem svého obchodu, bude to jistě působivé a tato reklama zdvojnásobí svoji účinnost. Tak neváhejte a vybírejte, je z čeho. Pro vaše účely bohatě postačí drobnosti, kterými své zákazníky potěšíte, takže volte třeba malé svítilny, reklamní klíčenky https://www.promodarky.cz/kategorie/reklamni-predmety/klicenky/klicenky-na-krk/ nebo otvíráky.